Een nieuw HR-tijdperk dient zich aan. Steeds meer organisaties beseffen dat medewerkers alleen optimaal functioneren als ze Ć©cht lekker in hun vel zitten en zelf controle over zaken hebben, iets kunnen bereiken en kunnen bijdragen aan een hoger doel. Bedrijven die actief werken aan het geluk van medewerkers zijn succesvoller. Daarmee wordt HR verantwoordelijk voor de beste Employee Experience: en dat gaat verder dan de traditionele hire-to-fire-cyclus. Organisaties zoals Hutten-groep, Coolblue, Tony Chocolonely, Buurtzorg, Incentro, Ritualen, Koekjesbakkerij Veldt zagen al het nut van āde gelukkige werknemerā. Hier werd omgeschakeld van Human Resources Management naar Human Being Management. Ze beschouwen werknemers niet langer als onuitputtelijke bronnen van efficiĆ«nte inzet (tot ze opgebrand zijn) maar als groeiende mensen in steeds veranderende contexten.
Gelukkige klanten krijg je door gelukkige werknemers, een gelukkige werkomgeving en dankzij een gelukkige samenwerking. Door werkgeluk strategisch in te zetten en een aanzienlijke omzetgroei (25-30%) en verhoging van de medewerkersbetrokkenheid realiseren? Het kan! Door de focus te verleggen naar het werkgeluk van je werknemers.
Your culture is your brand
Tony Hsieh
HR Manager, HR Adviseurs en Professionals die op zoek naar bevlogen medewerkers en meer beweging op de werkvloer. Die medewerkers willen die leiden naar tevreden en loyale(re) klanten en begrijpen dat gelukkigere en gezondere medewerkers leiden tot betere resultaten. Maar vooral zichzelf willen ontwikkelen binnen hun eigen vakgebied en toe zijn aan een innovatieve en inspirerende aanpak die echt werkt.
De workshop kan zowel in company als op een inspirerende externe locaties in een mooie omgevingen worden gegeven.
De workshop Future of HR duurt 1 dag (2x 4 uur).
De investering voor deze workshop is 675 euro, dit is inclusief koffie/thee en lunch excl. btw. Afhankelijk van de locatie en de groepsgrootte kunnen per groep specifieke afspraken gemaakt worden. Let op; hierbij kan de prijs variƫren!